Relacje z życia przedszkola na https://www.facebook.com/szkolawdonaborowie/
Co na obiad można sprawdzić w zakładce "Jadłospis".
W załącznikach
-Podstawa programowa wychowania przedszkolnego, czyli co dziecko powinno umieć; gdy skończy przedszkole.
- Dokumenty rekrutacyjne na rok 2025-2026. Kontynuacja oddajemy 3-12 lutego 2025, wniosek o przyjęcie z załącznikami 17.02-7.03.2025.
Liczba dzieci w przedszkolu 2024-2025:
Oddział przedszkolny 5-6 latki
|
Ilość dzieci
|
chłopcy
|
dziewczyny
|
2018
|
11
|
5
|
6
|
2019
|
10
|
7
|
3
|
razem
|
21
|
12
|
9
|
Przedszkole
|
Ilość dzieci
|
chłopcy
|
dziewczyny
|
2020
|
9
|
3
|
6
|
2021
|
12
|
8
|
4
|
2022
|
2
|
1
|
1
|
Razem
|
23
|
12
|
11
|
Pracownicy przedszkola stan na 2.09.2024
Karolina Malinowska – wychowawczyni w zerówce.
Lilla Jasia – wychowawczyni grupy młodszej „Krasnoludki”.
Małgorzata Dąbrowska-Wąsala – nauczycielka w grupach popołudniowych.
Anna Margielska – zajęcia z logopedyczne.
Agnieszka Skąpska-Hełka – terapia pedagogiczna – zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.
Kinga Fiołka– pomoc nauczyciela wychowania przedszkolnego w zerówce (0,5 etatu).
Klaudia Kamińska - pomoc nauczyciela wychowania przedszkolnego w obydwu grupach.
Iwona Dombek – kucharka, intendentka.
Ewa Kamińska – sprzątaczka (również w szkole).
Ramowy plan dnia w przedszkolu od 1 września 2024
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
DLA DZIECI 3 – 4 –5 LETNICH
(Grupa młodsza)
6.45-7.45 (grupa zbiorcza) Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Zabawy dowolne według pomysłu dzieci.
7.45-8.15 Zabawy integrujące grupę. Wdrażanie dzieci do porządku dnia. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Praca indywidualna wspomagająca rozwój dzieci. Gimnastyka poranna (kształtowanie poprawnej postawy ciała, rozwijanie sprawności fizycznej).
8.15-8.30 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do śniadania.
8.30-9.00 Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz kultury osobistej.
9.00-9.45 Zajęcia edukacyjne wynikające z realizacji podstawy programowej dla całej grupy oraz z podziałem na grupy wiekowe.
9.45-10.00 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do posiłku.
10.00-10.15 Drugie śniadanie.
10.15-11.45 Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu lub w sali gimnastycznej. Spacery edukacyjne i zabawy dowolne.
11.45-12.00 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do obiadu.
12.00-12.30 Obiad. . Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz kultury osobistej.
12.30-13.00 Zajęcia relaksacyjne (słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, teatrzyki, ćwiczenia oddechowe).
13.00-13.30 Zabawy dydaktyczne. Ćwiczenia grafomotoryczne rozwijające mała motorykę. Tematyczne zabawy stolikowe. Rozwijanie indywidualnych zainteresowań dzieci.
13.30-13.45 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do podwieczorku.
13.45-14.00 Podwieczorek. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz kultury osobistej.
14.00-14.45 (grupa zbiorcza) Zabawy grupowe na świeżym powietrzu.
14.45-15.45 (grupa zbiorcza) Zabawy dowolne według pomysłu dzieci. Rozwijanie zainteresowań, praca indywidualna i zabawy w małych grupach.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
DLA DZIECI 5 –6 LETNICH
(Grupa starsza)
6.45-7.45 (grupa zbiorcza) Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Zabawy dowolne według pomysłu dzieci.
7.45-8.15 Zabawy integrujące grupę. Wdrażanie dzieci do porządku dnia. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Praca indywidualna wspomagająca rozwój dzieci. Gimnastyka poranna (kształtowanie poprawnej postawy ciała, rozwijanie sprawności fizycznej).
8.15-8.30 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do śniadania.
8.30-9.00 Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz kultury osobistej.
9.00-9.45 Zajęcia edukacyjne wynikające z realizacji podstawy programowej dla całej grupy oraz z podziałem na grupy wiekowe.
9.45-10.00 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do posiłku.
10.00-10.15 Drugie śniadanie.
10.15-11.45 Zajęcia edukacyjne wynikające z realizacji podstawy programowej. Spacery, zabawy edukacyjne i dowolne na świeżym powietrzu.
11.45-12.00 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do obiadu.
12.00-12.30 Obiad. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz kultury osobistej.
12.30-13.00 Zajęcia relaksacyjne (słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, teatrzyki, ćwiczenia oddechowe). Rozwijanie zainteresowań czytelniczych poprzez wspólną lekturę. Samodzielne próby i wprawki czytelnicze dzieci, jako przygotowanie do nauki czytania.
13.00-13.30 Zabawy dydaktyczne. Ćwiczenia grafomotoryczne rozwijające mała motorykę. Tematyczne zabawy stolikowe. Rozwijanie indywidualnych zainteresowań dzieci.
13.30-13.45 Czynności higieniczno-porządkowe i przygotowanie do podwieczorku.
13.45-14.00 Podwieczorek. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz kultury osobistej.
14.00-14.45 (grupa zbiorcza) Zabawy grupowe na świeżym powietrzu.
14.45-15.45 (grupa zbiorcza) Zabawy dowolne według pomysłu dzieci. Rozwijanie zainteresowań, praca indywidualna i zabawy w małych grupach.
|